شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق قهرمان رقابت آتش نشانان معادن روباز کشور شد.

 يزد فردا، علي عسكري سرپرست يزد فردا بافق " تیم آتش نشانی شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور در مسابقات آتش نشانان معادن روباز تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران که در محل مجتمع صنعتی و معدنی چادر ملو برگزار شد مقام نخست را به خود اختصاص داد.

مدیر ایمنی و حفاظت محیط زیست شرکت با بیان این مطلب گفت: رقابت آتش نشانان معادن روباز همه ساله با هدف ارتقاء سطح توانمندی و آمادگی جسمانی آتش نشانان معادن برگزار میشود که خوشبختانه طی چهار سال متوالی این شرکت موفق به کسب مقام قهرمانی شده است.

"رضا ابراهیمی" اضافه کرد : در این مسابقه پانزده تیم از معادن روباز تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران شرکت داشتند که با عبور از موانع اطفاء حریق و هدف گرفتن سیبل با آب مراحل مسابقه را پشت سر گذاشتند .

وی یادور شد : شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارای سه پایگاه آتش نشانی مستقر در چغارت ، سه چاهون و آهن شهر میباشد که با تجهیزات امداد و نجات و پرسنل توانمند آمادگی خدمت رسانی به خطوط تولید ، معابر درون معدن ، معابر عمومی و خدمات شهری می باشد.

"ابراهیمی" تأکید کرد: آشنایی با انواع آتش و طریقه اطفاء هر حریق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در مواقع اضطرار می توان از زمان کم بهره ی بزرگ گرفت.لذا توصیه ما به کارکنان شرکت و همشهریان بزرگوار کسب مهارت لازم در این زمینه است .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا